Belilah Novel Aku!!!!

Tuesday, April 3, 2007

DAH TENGOK VIDEO CLIP LINKIN PARK YG BARU KE?

Tadi kat MTV, channel 71 kat astro, pukul 1 tghari, video Linkin Park, What I've Done, telah secara rasminya membuat video primier nya di channel asia. Kira siapa2 yang tengok tu jadi anatara orang asia yang terawal tengok la...

Aku terlepas babak awal video tu (DAMN!!!!), tapi tak pe,mesti banyak kali ulang nanti. Dalam video tu diorang suma pakai baju fully black, siap ada sesetengah member LP yang dah berjambang

Sound muzik LP kali ni berbeza dengan album Hybrid Theory & Meteora. Member aku cakap sound dia ada sikit retro... aku dengar lak macam dah soft sikit dari album dulu2... Tapi lagu tu mmg beza dengan apa yang aku download dulu. Memang sah yg aku download sebelum ni cuma raw material dia je....

Siapa2 yang terlepas tengok tu, tunggu je la. Mesti keluar lagi nanti. Apa2 pun tunggu bulan depan untuk album Minutes To Midnight berada di pasaran...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...