Belilah Novel Aku!!!!

Thursday, May 31, 2007

GAMBAR SEBAGAI MEMORI

Seperti yg di janjikan... ni la gambar2 yg sempat di rakam sepanjang aku di kampung nyalas, asahan, jasin, melaka... terima kasih kepada saudara yusra kerana menyumbangkan sebahagian foto yg tersiar kat blog ni... TQ

MAJLIS PERTUNANGAN MOHD ALHAFIZ & YANI
Hafiz bergambar dengan hantaran pertunangan
aku angkat dulang tau.. haha.. angkat bakul buah yg di buat dari tebu lagi...
muka yani cuak jek.... hahahai..
yani bergambar dengan bakal mak mertua...

MANDI KAT ASAHAN BERSAMA ALONG, ABUL & ABE (tp x de gambar abe lak)

along tengah mengumpul power sebelum terjun ke air... ingat cite Heroes ke..
posing macho dgn saudara abul
posing ala2 hardy boyz dgn aku..
ape la plak gaya ni... aku pun dah tak tau nak tulis ape...
ape2 pun tahniah la pada kawan kite yg sorg ni sebab dah bertunang. Buang2 la perangai dulu ye apiz? Tq kepada keluarga apiz yang melayan kitorang sepanjang 3 hari duduk kat sana terutama mak apiz yang memberi layanan baik pada kitaorang.. Insyaallah, apiz kawin kitorg datang la mak cik... Mak cik memang rock...
nanti bila apiz kawin, harap2 suma kawan satu batch kat poli dulu leh datang... terutama budak2 satu rumah sewa dulu...

13 comments:

aweez qarnie said...

Hampas tebu nyer milol,gambo boyot gua pun lu letak..dah macam ahli sumo negara je gua tengok

aremierulez said...

mne ade boyot...
hensem tu

puaka petaka said...

nasib baik aku tak pegi, kalau tak gambar aku misti ada skali....
kalau pakai baju boleh cover lagi, ni dah kira separuh naked, mana nak sorok lemak-lemak tu....
kalau tough tak pa gak,.....

aweez qarnie said...

Hensem engkau!tu bukan hensem laa..tu namanya lemak tepu dol

aremierulez said...

haha...
ok la tu... along
nnt jd motivasi untuk ko kuruskan badan..

gimmie...
kitorg ni pakai gak seluar pendek... bukan half naked beb...
tp mase tu ade la sorg kawan kite yg btul2 half naked...
hahahai...

puaka petaka said...

kalau pakai seluar pendek saja tu kira half naked la.... kalau sejuk dia terjaga dan ternampak bentuk dia, pompuan nanti nampak tu dulu, walaupun berada kurang daripada 1 km.....
kalau aku pun nak pakai one pices saja..... baru sempoi.....

aremierulez said...

ko pumye perangai mmg aku dh tau dh...
hahaha

puaka petaka said...

ni yang syok ni.... kalau kenduri nanti aku nak joinla....

aremierulez said...

buleh la ko mandi kt asahan nnt..
mandi bogel la...
hahahai..

x nk wat reunion ke...
kang klu apis kawin lmbt kang...
lmbt lak kite nk jumpe

puaka petaka said...

nanti la....
aku pun ada dok plan ni.....
budjet lagi......
aku kalau boleh nak sponser semua.....
kalau dah cukup budget, nak buat satu jawatan kuasa, pastu plan nak dok kat mana, nak buat apa waktu jumpa..... macam-macam lagi la.....

sabaq na mirul.....
kalau hang tak sabaq 1 kali, aku 10 kali tak sabaq.....
tergedik-gedik bak kata orang penang....

aremierulez said...

lama la siot x jumpe member2...
rindu weh....

klu bleh buat bdk2 batch kite suma...

punjunk said...

apa ni tergedik-gedik, terhegeh-hegeh..


memang boyot betul mamat tue..
hahahaha..



die bab reunion ni mesti ada kepala yang incharge..
baru leh jadi, setakat cakap, susah sikit..




boyot..

aremierulez said...

tak baik kutuk2 org punjunk....

ko la jd kepala organize reunion..
ok ka punjunk? apa mcm?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...