Belilah Novel Aku!!!!

Tuesday, June 5, 2007

NEW LIVERPOOL FC AWAY KIT UNVEILED

Liverpool FC secara rasminya telah mengumumkan dan melancarkan jersi away mereka yang terbaru.

Adidas telah menyingkirkan jersi away warna kuning yang LFC pakai sebagai jersi away untuk memberi laluan kepada jersi away yang menggunakan warna tradisional (untuk jersi away la) berwarna putih, merah dan nombor pada jersi pulak warana hitam..

Aku lebih suka jersi away LFC dalam warna putih,, dan kebanyakan fans LFC kat England pun sama. Harap2 adidas tak buat jersi away warna hijau... Buruk weh... LFC fans yang lain, ape pendapat korang....

17 comments:

puaka petaka said...

aku tak dak hal..... kalau dah terra, kaler apa pun tak pa.....

tapi, nampak-nampak tu macam baju kali ni sempoi lagi......

nampak macam boleh menang saja tahun depan.......

aremierulez said...

mesti menang beb...
musim depan milik liverpool...

you'll never walk alone

punjunk said...

huhuhuhu..arsenal la beb...

aremierulez said...

arsenal x best la punjunk

liverpool 4 eva...

puaka petaka said...

arsenal dilarang sma skali beri comment....
maksud aku arsenal team....
jangan terasa lak.....

kalau rasa ambik semua....

LIVERPOOL for ever n ever......

Arsenal s**k.....

aremierulez said...

btul tu gimmie...
arsenal, chelsea, Man utd suma s**k...
huhuhu...

puaka petaka said...

wohoo...

Man Utd change to
M U..... change to
F U......change to
f@@k y@o......

yeeeehaaaa......

aremierulez said...

nice one gimmie..

that's the spirit..

spirit mengutuk

puaka petaka said...

thank you......

ai, sengap terus sorang tu....
tak nak balas ke....

aremierulez said...

huhu..
terpaksa senyap...
buruk padah nye klu dia bersuara

puaka petaka said...

aik, on line ka?

aremierulez said...

online ape nye
aku blik bt pahat weekends nih
x de la nk online

puaka petaka said...

opocot.....
transform.....
ek o ek o ek onk onk....

aremierulez said...

tu bunyi effect transform ke...
mcm bunyi katak..

makhluk buas said...

ini bunyi transform version wild beast.....
sebabtu dia bunyi macam tu.....

makhluk buas said...

tak sabar sial nak tunggu transformers.....
untuk pengetahuan hang, transformers akan keluar d semua pawagam malaysia pada 28 june ini.....
so, don't miss it.....

aremierulez said...

bnyk ko punye wild beast
tak de nye nak bunyi mcm tu ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...