Belilah Novel Aku!!!!

Wednesday, June 27, 2007

R.I.P. CHRIS BENOIT

Macam tak percaya je tapi kalau dah ajal nak cakap apa kan. Terkejut aku bila aku bukak web WWE masa isnin pagi dan ternampak tulisan tertera yang salah seorang ahli wrestling yang otai, Chris Benoit, sudah takde lagi. Dia Sekeluarga di jumpai mati kat rumah..
baca la kat bawah ni...

Chris Benoit telah temui mati di kediamannya di Fayetteville, Georgia pukul 2.30 pm.
Chris Benoit telah di temui mati bersama isterinya, nancy daus dan anak lelakinya yang berumur 7 tahun, daniel.

Polis Fayetteville mengeluarkan kenyataan yang benoit dikatakan telah membunuh isterinya pada hari jumaat, dan kemudian membunuh anaknya pada hari sabtu sebelum membunuh diri pada hari isnin.

walaubagaimnapun, ada pula hasil siasatan dari pihak lain yang menyangkal kenyataan tersebut dan menyatakan bahawa mereka telah di sekeluarga di bunuh. Ini juga di sokong oleh pihak WWE kerana dia ada menghantar SMS kepada beberapa pekerja WWE yang menyatakan yang dia tidak dapat berlawan pada hari ahad kerana masalah family dan juga hal lain yang tidak boleh dinyatakan di internet. Pihak WWE jugak menentang keras kenyataan tersebut

Aku jugak berharap yang Chris tak bunuh diri dan tak membunuh famili dia. Sebab aku ada tengok video dia dengan famili dia bercuti dan diorang nampak macam One Happy Family je.
Semoga siasatan seterusnya akan menafikan kenyataan tersebut.

Apa pun, tq chris benoit... we will miss the crippler crossface

tak puas hati rujuk la kat link2 kat bawah ni...klik je:

wwe.com

wikipedia: Chris Benoit

2 comments:

athena said...

pehhhhh..gle r..rapid wolverine awah siuut..mcm xcaya plak..xpela..nk wat cmne..tp xplik abis plak care mati dia.cube la mati elok2

aremierulez said...

tau x pe
tp mcm x caye lak klu dia bunuh anak bini dia patu bunuh diri...

aku rase2 dia kena bunuh...
harap cepat la CSI bertindak...
eheh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...