Belilah Novel Aku!!!!

Wednesday, July 18, 2007

MAKA TURUNLAH HUJAN DENGAN LEBATNYA....




Beginilah keadaan UITM Segamat dalam keadaan hujan lebat gila nih. Hari ini first time aku tengok hujan paling lebat sepanjang aku study dekat sini. Maybe kalau hujan lebat macam ni berterusan sehari suntuk, boleh banjir satu Segamat. Dah la Segamat tahun lepas kena banjir kilat yang agak teruk jugak la. Tenggelam satu bandar Segamat.

Memang lebat gila hujan tadi, aku dengan roomate aku nak balik pun tak boleh. dah la kitaorang datang naik vespa dia, kalau balik memang kuyup habis la kitaorang.

Masa kat tu hujan memang lebat. Student semua sibuk mencari perlindungan. Aku dengan roomate aku cuba ke library untuk perlindungan. Sekali jalan nak ke library pun banjir. Kitaorang pun lepak la dulu kat situ. Tengah lepak-lepak tu, tiba-tiba guruh, petir dan kilat pun memanah bumi. Bunyi kuat gila sampai alarm kat blok tu berbunyi.

Tiba-tiba aku terperasan yang ada satu awek cute sudah peluk aku. Maybe dia takut dan terkejut sebab bunyi guruh dan kilat yang kuat gila tu. Bila dia perasan yang dia terpeluk aku, cepat-cepat dia lepaskan tangan aku, buat-buat cover line la. Adik, sebenarnya abang tak kisah kalau adik nak peluk abang lama-lama. Dah la adik ni cute.... Heheh...

Akhirnya kami dapat jugak ke library setelah menggunakan laluan alternatif yang lain, lepas tengok hujan dah slow sikit kitaorang pun gamble je balik. Sampai rumah kuyup jugak le kami...

Kepada gadis ayu dan cute yang peluk aku tu, kalau terbaca blog ni, sila respon ye. Hantar la nombor handphone kamu ke e-mel saya. Maybe kita boleh memulakan suatu di sini. Heheh....

6 comments:

athena said...

Cis!! bermimpi ya..nasib baik kau yang kat depan..kalau aku kat depan dia dah peluk aku dah. Pastu aku boleh aku offer nak dukung dia sampai library.

LOL

aremierulez said...

itu namanye ko tak de jodoh dgn dia...
jodoh dia dgn aku lebih kuat...

LOL...

makhluk buas said...

ko ingat lagi tak muka awek tu?
pelan-pelan mirul, kalau dah jodoh tu, tak kemana......

rezeki dia athena, ko jangan la bersedih, mana nak tau, ko dapat lagi cun ka.....
silap-silap ratu cantik....
atau model baju dalam.....

aremierulez said...

makhluk buas
ingat sikit2 la...
tu la...harap kalau nanti jumpa lagi la awek tu...
pastu dia ingat lagi dekat orang yang dia dah peluk nih...
hehehe.....

athena dah ade awek...
sebab tu rezeki aku...
hehehe...

kalau model baju dalam aku pun nak...

athena said...

ahhh..aku bitau mak kau..hahaha

aremierulez said...

haha...
mak aku tak kisah la beb..

lgpun bkn aku peluk awek tu...
dia yg peluk aku..
bukan salah aku ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...