Belilah Novel Aku!!!!

Tuesday, August 28, 2007

TAK SEPERTI YANG AKU SANGKA KAN...

Aku sangkakan, aku ada 1 kuiz dan 1 test esok... rupa-rupanya, dah jadi 2 test. Kuiz Marcom tu dah bertukar jadi test pulak...WTF? Ini menjadikan aku mengimbas kembali pada hari jumaat lepas, di mana aku terpaksa menghadapi 2 test.

Pada hari jumaat lepas, aku berjaya mengharungi kedua-dua test dengan jaya nya. Bagaimana pula dengan esok? Dapatkah aku mengekalkan reputasi hari jumaat lagi sekali?

Oh ya. Kalau aku dah rasa boring, mungkin esok jugak aku dah balik Batu Pahat. Aku ponteng kelas hari khamis. Aku pun cuma ada 1 kelas je pun hari khamis tu. So aku ambik kesempatan ni untuk balik awal. Merdeka awal...hehe..

Kepada semua rakyat Malaysia, selamat menyambut hari kemerdekaan Malaysia yang ke-50. Semoga jiwa kita terus merdeka....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...