Belilah Novel Aku!!!!

Thursday, September 6, 2007

SENARAI KENDERAAN NO 32 TAMAN RAKYAT JEMENTAH YANG TERTEWAS SEMAKIN PANJANG

Lihat gambar di atas. Ya. Kereta Satria Hijau itu milik salah seorang housemate aku, Baox, yang berbaju coklat itu. Yang baju putih tu ialah ex-housemate kami, Kam. Dia dah meninggalkan rumah ini sebelum blog ini wujud.

Dengan ini, senarai kenderaan tertewas di rumah kami semakin panjang. Tapi tak pe, biar kenderaan yang tertewas, asalkan tuan punya kereta sihat dan tidak cedera. Oh ya... ada satu lagi kenderaan yang selalu tertewas, tapi aku tak pernah masuk kan dalam senarai.. tapi hari tu, kenderaan tu betul-betul tertewas teruk. Kenderaan tersebut ialah..

Ya!!! Vespa cendol. Selama ini, vespa ini mengalami kecederaan yang biasa di alami oleh vespa lama. Tapi hari tu, kenderaan tersebut mengalami kecederaan parah. Ekzos vespa ini tercabut. Nasib baik kejadian tersebut terjadi selepas Cendol hantar aku ke kelas, kalau sebelum, mesti aku tak sampai kelas dah. Tapi sekarang dah sihat balik.

2 comments:

athena said...

Cis!! sempat ye bercerita pasal motor yang banyak berbakti kat ko..!!

aremierulez said...

sebab bnyk berbakti la aku kasi vespa ko ni famous...
asyik ko je famous, vespa ko pun nak jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...