Belilah Novel Aku!!!!

Sunday, September 2, 2007

SI CANTIK BERMAIN BOLA

Aku saja-saja meninjau website Pasukan Wanita Liverpool FC. Aku jumpa seorang pemain dari skuad ini...
Nama nya Jade Thomas. Tak sangka ada si cantik bermain bola. Malah, banyak lagi pemain Liverpool yang cantik

Di England, para-para gadis juga berminat dengan bola sepak. Kalau dekat Malaysia, para-para gadis tak ramai yang minat bola sepak. Tapi di Engaland, mereka jadikan bola sepak sebagai pekerjaan mereka.

Bila Malaysia nak ada skuad gadis yang hebat? Kalau nak lihat lebih banyak si cantik dari Liverpool, klik link di bawah ini:

More on Jade Thomas

Liverpool FC Ladies official website

2 comments:

Azwan said...

takpe,biarla malaysia takde player bola pmpuan...malaysia kita penuh dgn muslimah...sumenye pompuan soleh...
tapi kita bole mintak AMOI main bola...lagi best...hehehe

aremierulez said...

masalah nye amoi kat msia ni pun jenis tak tengok bola...

harap knal beckham sama christiano ronaldo sebab hensem je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...