Belilah Novel Aku!!!!

Monday, October 22, 2007

LEPAS SATU HALANGAN

Petang tadi aku menduduki paper pertama dalam final exam aku, hubungan etnik.

Bagi aku, ok la paper tadi tu. Soalan objektif banyak juga yang mengelirukan tapi boleh la aku jawab (di campur dengan hentam keromo dan membabi buta).

Soalan esei aku jawab menggunakan 20% apa yang tertulis dalam buku teks dan 80% jawapan yang aku fikir mengikut logik akal.

Paper seterusnya, Bahasa Arab, pada isnin depan. Tapi ini bukan alasan untuk aku relax, kena study juga.

8 comments:

joey said...

berusaha.....bahasa arab tu senang ajer...hehehe

good luck for exam...gunala pensel stabilo exam standard untuk lebih jitu.... :lol:

aremierulez said...

joey...

aku tak de pensil stabilo...

aku ada pen berbulu senyum je...

inah said...

mari belajar b arab bersama =D

aremierulez said...

adakah saudari inah boleh menjadi tutor bahasa arab saya..? (",)

inah said...

leh2 je..blaja ape..basic ke? ke buat karangan (insya')

ismi azrul said...

weh, kau ambik bahasa arab ngan sape?

dulu aku ambik dengan ustaz syazali, pakai pen pilot g-2 0.7, confirm dia luluskan.

gila. tak jujur. lantas aku dapat 'A' walaupun aku cuma tahu 'ismi azrul' 'ahlan wasahlan'.

CTU tadi susah. gila.

aremierulez said...

inah...
sekarang ni tgh belajar buat karangan...

azrul...
aamik dgn ustazah farhana..
lecturer baru ni...
aku pun bkn tahu pun arab ni..tp selalu lepas jek...
betul tu... CTU susah beb...

M1N4M1 said...

berusaha~! good luck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...