Belilah Novel Aku!!!!

Monday, November 5, 2007

KEKERINGAN IDEA

Aku kekeringan idea untuk menaip entri baru malam ini. Tetapi kalau tidak menghadap komputer dan menaip blog, rasa kekurangan pula hidup ini.

Lagipun aku bakal menghadapi dua paper berturut-turut pada hari Isnin dan Selasa. Itu yang membuatkan aku malas ingin memerahkan otak untuk menaip entri.

Apa kata kamu pergi ke blog di bawah ini dan tinggalkan komen pada blog ini. Sebenarnya blog ini juga merupakan blog aku, cuma dalam versi yang agak berbeza. Tetapi aku tidak akan meninggalkan blog ini. Aku akan mengupdate kedua-dua blog ini. Harap kamu terus menyokong aku (ayat pelukis komik jepun)

Untuk ke blog aku yang satu lagi ini, sila klik link di bawah:

8 comments:

tongah said...

Relax nai...lepas paper nanti kau cari idea balik...kau boleh...aku akan terus memberi sokongan pada kau...kau pon kena sokong aku hehehe

aremierulez said...

tak de hal...
aku sokong kau dr belakang...
eh...
lain mcm bunyi nya...
aku sokong kau bahu ke bahu..
hehe..

faerrin said...

aku pun sokong kao..aku jadik tulang belakang kao!!!

athena said...

woh..dah siap ada blog untuk gambar2 je ke? kenapa tak buat kat flicker je?hehe

aremierulez said...

faerrin...
cantik!! spe nak jadi tulang rusuk aku lak?

athena...
tak best guna flicker...
aku pengguna blogspot yg tegar

faerrin said...

tulang rusuk?? awek kao la....ceeetttt!!!

penteriak pasir said...

Lex geng,kalau idea ko dah tak penah kering,nanti ko takyah nak pikir pasal keje dah..jadi penulis,penulis lagu,pencipta,karyawan,dahtu sape lak nak keje kat perkeso?

aremierulez said...

penteriak pasir...
aku tak de bakat membuat lagu...

kerja perkeso? hahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...