Belilah Novel Aku!!!!

Monday, December 17, 2007

MAAF

Masih tak sempat nak update blog...

Ni pun bukak kejap je nih...

Sorry... Aku janji lepas raya haji aku akan update... Banyak cerita ingin di luahkan... Kamu semua tunggu ya?

Oh ya. Kalau kamu nak tengok wayang, tengoklah cerita Anak Halal. Aku rasa antara filem melayu yang terbaik pernah aku lihat. Dari kamu membazir tengok cerita Nana Tanjung 2 tu...

4 comments:

fairuzmokti said...

oh..lepas raya eh..kalau tak dapat, lepas krismas eh..eh, kalau tak dapat lagi, lepas tahun baru kan ade..hahaha..

weiii..mana citer!!

aku nak baca...buhsan dowh masuk sini kau tak update citer gadis pasal seksi tu lagi...hahaha...

aria ayumi said...

*gatal jugak yg kat ats ni yek*

huhu. kwn kite pun cakap cite Anak Halal best. die dh cite the whole story. rsnya xpela kot klw xtgk... :p

*heartbeat* said...

ok jaga diri

aremierulez said...

fairuz...
sorry beb...agak busy sket skang nih...

aria...
fairuz tu mmg gatal...hehehe...
loh..jgn mcm tu...sokonglah filem malaysia...

heartbeat...
you too...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...