Belilah Novel Aku!!!!

Monday, January 28, 2008

ESTRANGED MENANG ANUGERAH JUARA LAGU

Tahniah kepada kumpulan Estranged kerana berjaya memenangi Anugerah Juara Lagu 2007.

Estranged yang mempertaruhkan lagu Itu Kamu cipataan penyanyinya, Rich, berjaya memenangi Lagu Terbaik Dalam Kategori Pop Rock dan mendapat hadiah terbesar, Anugerah Lagu Terbaik atau Anugerah Juara Lagu.

Tahniah sekali lagi di ucapkan. Ini secara tidak langsung telah berjaya mengangkat martabat band dari kelompok Underground (walaupun Estranged sudah sellout..Argh! Who's care? Betul tak Azman?). Tak mustahil satu hari nanti Meet Uncle Hussain, Bittersweet atau Hujan menang Juara Lagu juga nanti (sellout jugak? Who's Care? Betul tak Azman?)

Ini dia, Tribute sikit lah... Itu Kamu dari Estranged.



Segala yang ku pasti akan aku capai tuk mengambil hati mu
Melepasi angkasa cinta ku
Sesudah aku melafazkan kesemua yang diperlu
Ianya seperti suluhan yang terang

Segala yang kau ragui akan ku padam habis dari hati mu
Mengingkari dalaman akal mu
Takkan puas ku, mengiringi semua tawa dan tangisan mu
Anggun jiwamu, pelita yg terang

Hatiku mahu mu
Rupa mu
Masih masih masih masih...

Kau terindah
Masih ada
Yang tercantik
Itu Kamu

Tiada mengapa taupun sampai bila kerna cinta enggan kenal mengalah
Memanah masuk hatiku yang reti
Setelah kau nampak tetap ku masih menunjukkan erti hidupku
Yang mahu bersama kau buat selamanya...

Hatiku mahu mu
Rupa mu
Masih masih masih masih...

Kau terindah
Masih ada
Yang tercantik
Itu Kamu


Sila lawati blog Estranged.

15 comments:

wandai said...

hahaha..terbukti kau peminat musik underground..siapa peduli?pasti bukan aku.. ^^

palie said...

hahaha... aku pun minat muzik underground.. aku penah wat tesis.. tajuk dia... "E-Komuniti: Muzik Underground Di Malaysia"

aremierulez said...

wandai...
ya sape peduli...yg penting estranged menang...

palie..
benarkah? kau tak nak publish kat dalam blog ke kau ke?

Hujan Malam said...

sy pn sokong estranged..dh agak diorg akan menang..rich nyanyi best je..hope gak thn dpn hujan or meet uncle husin plak yg menang..hehe..
p/s : mnat rich dr dlm af4..hehe

aremierulez said...

hujam malam..
dah agak dah...
kebanyakan perempuan kenal rich dr af4, bukan underground..

ah...who's care?

joey said...

tahniah kepada estranged...


motif mawi tak menang juara lagu??


oppss.....ni mesti korang tak undi dia....hehehe

palie said...

publish kat blog? emm.. cam x best jer... hehehe... ade gak artikel yg aku wat utk ROTTW... try laa check entry2 lama aku...

aremierulez said...

joey...
aku malas nak ulas pasal mawi..
nnt ada fanatik mawi melenting kat sini...

palie..
ye ke? ape nickname kau dlm ROTTW

Green Nielsen said...

yes.. estranged patut menang. lagu dia org lain sikit dan lari dr kebiasaan. i like it...

aremierulez said...

green nielsen..
yes... aku setuju. lagu dia sungguh melodik

joey said...
This comment has been removed by the author.
joey said...

hahaha...terkejut juga estranged menang...tapi aku puas hati..sebab lagu yang semua orang jangka akan menang tak menang....


aku cukup suka kalau benda yang dijangka menang tapi tak menang.....

rasa lucu pula....

aremierulez said...

joey...
aku pun rasa mcm kau..
sibuk org kata mawi dgn CT yg akan menang...
skali estranged yg sapu abis..

aria ayumi said...

heh. memang tak sangka Itu Kamu bleh menang. lagu die bleh tahan gak

aremierulez said...

aria..
ya. terus menyokong estranged

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...