Belilah Novel Aku!!!!

Sunday, February 3, 2008

GELI MAT!!!!

Setelah berbual perkara sedih (sedih sangat pulak) pasal arwah atuk dan nenek aku dalam entri sebelum ini, mari kita berhibur sedikit.



Haha.... Geli Mat!!!!

6 comments:

wandai said...

subtitle yang agak sengal rr..
aku suka~
kuikuikui

joey said...

motif sivaji..wakaka...gi buat thriller....wakakakakaka

aku nak balas ni...

takdenyer aku nak bergetar sukma hati melihat bangla tuh.....kekekeke...


si dia itu adalah orang yang biasa-biasa sahaja..but not usually what you think of ...kalau faham ....fahamla.....hehehe

wandai sedang membuat lirik said...

merujuk kepada komen joey di atas..
xde komen~
heheheee
apakah si dia itu menjadikan kau gemuruh?kuikuikui

aria ayumi said...

hehe. penah tgk dh clip video ni. hampeh je subtitle die. adoiii. sape punya idea la ni... :p

Hujan Malam said...

tau dr athena..mmg lawak gle..heheh..

aremierulez said...

wandai...
kalau ko nak tengok lagi banyak video macam ni, kau pergi youtube pastu search mariberbaikbaik...

macam macam video yg macam ni kuar..

joey...
kau ada tengok sivaji the boss jugak ke?

aria ayumi...
ada bnyk lagi ni...cari la kat youtube..

hujan malam..
kitaorg skang giat cari video mcm ni kat youtube...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...