Belilah Novel Aku!!!!

Monday, March 31, 2008

KISAH CINTA PART 3

"Zack!!! Zack!!! Dah siap ke?"

Am memanggil Zack. Tiada jawapan. Am bergegas ke bilik Zack dengan segera.

Am ternampak Zack sedang duduk di atas katilnya. Sambil memegang kad jemputan perkahwinan.

"Zack, kau ok ke?"

Zack tak menjawap. Dia hanya mendiamkan diri.

"Zack, kad kahwin siapa tu?", Am bertanya lagi. Walaupun dia sudah dapat meneka dari siapa kad itu datang.

"Mia.... Mia nak kahwin 2 bulan lagi...," Zack menjawab dengan lemah.

Am terdiam. Dia tak mampu untuk memberi kata-kata semangat lagi kepada Zack. Di tahu bagaimana perasaan Zack sekarang. Hati Zack remuk-rendam sekarang.

"Kau nak keluar tak?" tanya Am cuba mengubah topik perbualan.

"Tak pe lah... Kau keluarlah dengan Man. Aku tak de mood," jawab Zack dengan nada suara tersekat-sekat.

Am diam sahaja. Dia bingkas keluar dari bilik Zack dan menutup pintu bilik Zack rapat-rapat.

"Mana Zack? Dia dah siap ke belum?" tanya Man.

"Nampaknya kita keluar berdua je hari ni..."

6 comments:

wandai said...

Apakah yang akan berlaku pada Zack?
makin dibaca makin rumit jadinya..

Puaka Petaka said...

best gila siot...

cepat la sambung balik....

Aku dah tak boleh tahan la tunggu ni....

aremierulez said...

wandai...
tunggu dan lihat ya?

aremierulez said...

puaka petaka...
rilek beb...
tapi cerita ni dah nak abis dah

Puaka Petaka said...

panjang kan la....
mana feel kalau pendek-pendek....

aremierulez said...

aku saje buat pendek2...
nak buat kau tertunggu-tunggu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...