Belilah Novel Aku!!!!

Sunday, April 6, 2008

KEMALANGAN TEMPOH HARI

Aku ingat, aku ingin menyambung kembali bahagian keempat "Kisah Cinta", tapi sekali lagi ia tergendala.

Kenapa? Kerana ada sesuatu yang ingin aku tunjukkan kepada kamu semua. Mungkin boleh di jadikan ikhtibar kepada kamu semua.

Aku ingin memaparkan dua gambar kemalangan yang berlaku pada hari Jumaat yang lepas, berhampiran 7-Eleven Jementah.

Dinasihatkan kepada kanak-kanak dan wanita yang mengandung serta orang yang berpenyakit serius tidak digalakkan melihat gambar-gambar di bawah ini.

Jom usha....


(Klik gambar untuk melihat dalam saiz yang lebih besar)

Haha.. Kesian pulak burung tu. Tak pasal-pasal kepala tersangkut kat situ. Tu la, lain kali hati-hati sikit. Tak ingat ke pepatah melayu ada mengatakan, "Malang tak berbau"?

Kepada kamu semua juga, berhati-hati jalan raya. Nanti kepala kamu pulak yang tersangkut kat Kereta Waja ni.

15 comments:

fairuzmokti said...

memang kelakau la....

wandai said...

alahai~
kesian kat binatang tu..
heheee

aremierulez said...

fairuzmokti..
ni namanye kelakar meragut jiwa..

wandai..
ade gak niat nak keluar kan binatang tu dari situ...
tapi takut orang salah anggap mencuri kereta tu pulak...

Inah said...

errkks..kereta sapekah??ayya..mcm mana bley masuk dalam :(

aremierulez said...

inah...
entah la...
tak tau lak kete sape..
kebetulan lak aku dengan kawan aku parking kete sebelah kete dia...

F a r A said...

itu burung?
wargh!

aremierulez said...

fara..
ye! itu burung! burung yang mati dengan tragis nye...

bulussan said...

baik kau ngaku
kau yg buat kan?
insap laaa

aremierulez said...

bulus...
kau jangan macam2...
aku kereta pun tak de...

heartbeat said...

dia masuk shurga! takpa. hehee

aremierulez said...

heartbeat...
takut ayam tu buat maksiat sebelum mati...

nUUr said...

hoho..mmg malang sunggoh burung itu.skodeng mende la smpai msk bwk tu

aremierulez said...

nuur...
burung tu berangan masa terbang, tuyang sangkut kat situ tu...

aria ayumi said...

sampai skang still wonder... camne la bleh tersangkut kepala die kat kete tu... magik bin ajaib tol. huhu

aremierulez said...

ayumi...
satu persoalan yg tak mungkin di jawab...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...