Belilah Novel Aku!!!!

Friday, April 25, 2008

PIGMENTATION AND HYPER PIGMENTATION

Sekarang minggu peperiksaan di UiTM seluruh Malaysia. Semua sibuk berkepit dan bercinta dengan buku masing-masing.

Paper Relationship Marketing yang aku ambil semalam agak mencabar juga. Walaupun carry mark aku agak tinggi, tetapi aku tidak berapa yakin boleh mendapat A dalam subjek tersebut.

Dalam minggu peperiksaan ni, tiba-tiba aku teringat kisah-kisah aku semasa di dalam kelas.

Kisah ini berlaku semasa kelas issue in marketing.

Semasa itu, ada budak yang sedang membuat pembentangan tentang produk Sendayu Tinggi.

Kemudian, budak itu menyebut perkataan "Pigmentation"

maka bertanyalah seorang sahabat kepada aku.


Kawan: Pigmentation process tu apa maksudnya?

Aku: Oh. Maksudnya proses pembabian...


Maka, ketawalah mereka. Kemudian budak yang present tu menyebut pulak perkataan "Hyper pigmentation"


Kawan: Hyper pigmentation tu apa pulak beb?

Aku: Oh... Tu senang je, maksudnya pembabian hyper...

Makin kuat budak-budak ni ketawa.

Moral: Pastikan ada yakin dengan jawapan yang mahu di berikan. Tapi kalau jawapan tersebut salah, yakin macam mana pun, ia tetap salah.

Aku dah buat sambungan episod ke 8 kisah cinta dekat Tears Don't Fall

7 comments:

Rizuan @ Bulussan said...

kau silap
bukan bercinta dgn buku
tapi mulalah para kapel berkepit di kala mggu peksa
hormon² chenta makin membara
mggu mengawan juga sudah tiba!!!

aremierulez said...

bulus...

betul gak...
time2 ni gak la bdk2 yg berkapel ni makin galak lagi..

luccadjiwa said...

hahahaa... lawak laa kamu ni... tergelak aku dibuatnya...

Noh said...

takley blah la proses pembabian tu...
ada hyper lak tuh...

arrhhhhh...aku nak kapel gak....

aremierulez said...

luccadjiwa...
tu lawak mase otak dah tepu tu...

noh...
pembabian hyper tu proses untuk babi-babi yang hyper active

dakchomey said...

haiyo...mcm2...hal duniawi..

aremierulez said...

dakchomey..
biase le tu... hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...