Belilah Novel Aku!!!!

Friday, September 26, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Kepada semua pembaca blog Warmness On The Soul dan Tears Don't Fall, di sini aku ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf jika ada nukilan aku yang mungkin menyinggung perasaan kamu, membuat kamu marah, membuat kamu ketawa sampai pecah perut, tension hingga pecah kepala, marah hingga terbatal puasa dan lain-lain lagi.

Sempena di pagi lebaran ini, di harap anda semua dapat menyambut Hari Raya di sisi keluarga tercinta. 

Update blog yang seterusnya ialah selepas aku naik cuti hari raya. Sekian, Selamat Hari Raya Aidilfitri.

12 comments:

Hujan Malam said...

Selamat Hari Raya...:)

sHa shinizzle said...

slamat ari Raya gak :)

have fun ngan Raya k

M1N4M1 said...

slmt hr raya aidilfitri

main mercun sampai pening jiran2 kampung tau haha

aremierulez said...

hujan malam..
selamat hari raya jugak..

sha shinizzle..
saya sentiasa bergembira di hari raya..

m1n4m1..
jangan kan pening, kasi diorg gila la...hehehhe..

diya said...

takpe. amie takde wat slh pape, klw ada pun diya dh maafkan. cewahhh.

selamat hari raya. maaf klw ada slh pape ye ;)

aremierulez said...

diya..
bnyk sgt kah dosa ku pada mu?

hehehe..
selamat hari raya..

fairuzmokti said...

selamat hari raya brooo...

aremierulez said...

fairuzmokthi..
selamat juga pada lu bro..

Rizuan @ Bulussan said...

selamat hari raya!
YNWA

aremierulez said...

bulus..
yes..
mlm ni lwn psv beb..
jgn lupa..

Rizuan @ Bulussan said...

selamat hari raya!

Yohohohoho~
our Liverpool is flying high right now. international break memg membosankan dan mengganggu betul la. next gem wigan, then Atletico!

tak penah menang dgn steve bruce nye team beb.

aremierulez said...

yeah..
aku rasa season ni mcm ade sedikit potensi jek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...