Belilah Novel Aku!!!!

Monday, November 3, 2008

KEMBALI

Ya, aku kembali setelah sekian lama tidak mengemaskini blog ini. Bukan aku sengaja tidak update blog ini, tetapi aku begitu sibuk bercuti... Eerr.. Maksud aku, belajar di waktu-waktu study week ini.

1. Exam Fever

Ya. Final exam tiba lagi. Saat yang paling di gusari oleh semua pelajar universiti, tidak kira IPTA atau IPTS. Paper aku akan bermula pada 5 November dan tamat pada 5 November juga.

Tahun ini, universiti aku, UiTM Segamat, memerintahkan pelajar-pelajar mereka untuk print slip exam sendiri. Aku tak tahu samada UiTM aku sahaja yang berbeuat demikian ataupun semua UiTM pun begitu juga.

Dan ini membuatkan aku sedikit pelik juga. Kenapa UiTM Segamat berbuat demikian? Adakah UiTM ingin menjimatkan kos kerana telah kehabisan bajet? Atau memang sengaja supaya dapat menggunakan duit print slip exam itu untuk menjalankan projek pembangunan untuk UiTM ataupun di songlap duit itu? Entah la...

2. Adakah teori memandang buah dada wanita benar-benar boleh memanjangkan umur dan membuatkan lelaki lebih sihat adalah benar?

Salah seorang housemate aku yang membaca blog aku bertanya pada aku setelah membaca entri aku yang lepas. Lebih kurang macam ini: 

Kawan aku (KA): Kau agak-agak kajian doktor ni betul ke?

Aku: Entah. Kenapa eh?

KA: Cuba kau fikir betul-betul. Kalau kau pandang breast yang besar, sedap dan montok macam breast Leah Dizon ke, Sharifah Sofea ke, boleh la jadi sihat. Habis kalau kau pandang breast seorang nenek yang dah layut ke, dah pancit ke, dah senget ke.... Kau agak-agak makin panjang umur ke, makin pendek umur?

Ada betul juga apa yang housemate aku kata kan ni....

3. Perubahan Model Blog Ini

Aku sudah mengubah model untuk blog ini. Saja aku ubah model blog kerana inginkan pembaharuan pula.

Kali ini, aku memilih Alessandra Ambrosio sebagai model blog ini. Alessandra Ambrosio baru sahaja melahirkan anak pertama pada 24 Ogos yang lepas, jadi sekarang ini dia sudah habis pantang dan sudah boleh untuk bertugas dan menerima tawaran dari aku untuk menjadi model untuk blog aku... Hehehe...

Ada permintaan dari pembaca blog aku yang mahukan Megan Fox untuk menjadi model rasmi blog ini. Jangan risau, aku akan cuba menghubungi beliau selepas ini.

Ok, sampai sini sahaja aku membebel hari ini. Hingga berjumpa lagi.

======================================

Aku sudah update episod baru cerpen aku di Tears Don't Fall..... 

10 comments:

wandai said...

hahaha.
ha'ah, tak terpikir pula aku pasal itu.
eh, mana kau dapat nombor model - model tu? nak juga. muahaha

kejap, kau exam 5haribulan, n habis 5haribulan juga?
kau ambil 1 paper ke?

aremierulez said...

wandai..
aku pun tak terpikir gak hal tu sblm ni.. hehehe..

kau nak nombor model yg mana? cakap je, aku leh bagi..

hahaha..
ye.. aku amik 1 paper jek..

Fiziy said...

model kau mmg barang ah.

uitm segamat bukan hulu sgt ke? kalau nk gerak ke bandar pun amik setgh jam, jalan kiri kanan hutan je kan? no offense k?

standard ar skrang kot. xm slip print sdiri tu dah biase sgt kat ipts cam aku. HEHE

aremierulez said...

fiziy..
mmg hulu pun..
dlm hutan...
tp aku duk umah sewa kat bandar...

ipts mmg standard la print sendiri...
ni uitm ni mcm ada masalah dlman je semenjak dua menjak ni..

chopstick said...

haha baca entry2 ini ingatkan aku kat sorang member aku di ofis.sexy indian girl.dan bila aku yg cakap seksi,i mean betul2 seksi lah.dia selalu kena usik ngan staf lelaki pasal body dia yg vogeh itu.dan dia cakap...

"suree..u can always look but u cannot touch maaa..."

=)

fairuzmokti said...

errr...takde gambar model yang lebih seksi lagi ke? aku tak dapat nak stim la masuk blog kau ni..hahaha...

aremierulez said...

chopstick..
agak2 kalau touch ape jadi eh? hehehe...

fairuzmokti..
kau nak lagi seksi?
ok, aku cari kan lagi..

dakchomey said...

ble aremierulez nk hubungi fara nie... x dpt tawaran lg ni nk jd model blog rasmi..

aremierulez said...

dakchomey..
aiseh..
lupa lak kat fara...
ok2... lepas ni turn fara lak jadi model ye?

laiLy said...

err. psl yg slip exam tu, kat uitm chendering pun kne print sndri gak.

oo..selame ni dorg yg print kan ke? igtkn mmg kne print out sndri~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...