Belilah Novel Aku!!!!

Monday, March 16, 2009

(MASIH HIATUS).BEST WEEK EVER!!!! MAN UTD 1-4 LIVERPOOL


Perlawanan yang paling tertekan aku tonton sepanjang musim ini. Kenapa? Kerana semasa menonton perlawanan ini, aku dikelilingi cousin, pak cik dan abang aku yang merupakan peminat susah mati Man Utd.

Cuba bayangkan, aku seorang penyokong Liverpool dikelilingi 7-10 orang penyokong Man Utd.

Tapi aku lega kerana aku yang akhirnya melonjak keriangan.

Thanks to Torres, Gerrard, Aurelio and Dossena (again?) for the goal.

Hilang sikit tekanan membuat thesis (ye la tu...)

To Man Utd fans, you maybe win the title this season but the war between The Reds Army and Red Devil are won by Liverpool FC this season.

OK. Aku janji aku akan kembali dalam minggu ni dengan episod baru cerpen aku nanti.

6 comments:

sHa shinizzle said...

:P



p/s : my layout tu amek kat http://www.bloggerstyles.com/

aar kat bloggerbuster ader list of blogger template nyer resourcers [here]

Diya Kamaruzaman said...

walaupun diya tak minat bola, tapi takpelah... komen lah jugak. hehehe

amie sihat ye? ;)

aremierulez ialah Amirul Idham said...

sha...
thanks for the link..

diya..
ni nama penuh diya ye?
sihat alhamdulillah..

Diya Kamaruzaman said...

err... tak la penuh sangat. ada lagi nama kat depan diya. =)

fairuzmokti said...

ahh..nasib je tu..hahaha

aremierulez is Amirul said...

diya..
oh..
mesti nur atau nurul..

fairuzmokthi..
nasib pulak kalau sampai 4 tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...