Belilah Novel Aku!!!!

Sunday, November 22, 2009

AKU DAN BEDAH

Aku sebenarnya baru keluar dari wad tengahari tadi (sabtu, pukul 12:30).

Aku baru sahaja selamat menjalani pembedahan pembetulan hernia pada hari Jumaat.

Still in pain. Lain kali aku cerita pengalaman aku dalam wad ya?

14 comments:

Diya said...

Alahai. Bila lagi Amie kena bedah ni? Harapnya sembuh cepat lah ye ...

Anonymous said...

what is dat mean by hernia?... is it sakit kat tulang kaki? atau sakit kat rambut? tak pun kat bulu tangan... hak hak hak

aremierulez/Amirul said...

Diya...
bedah jumaat lepas..

anon..
hernia tu angin pasang..

en_me said...

baru tau maksud hernia - "Hernia, atau yang lebih dikenal dengan turun berok, adalah penyakit akibat turunnya buah zakar seiring melemahnya lapisan otot dinding perut." .. siannyerr

aremierulez/Amirul said...

en_me...

yup.. yg tu la..
nasib baik saya punye tak serius tak menyakitkan...

actually bnyk jenis hernia...
rajin2 la search kt internet sbb laki2 mmg berisiko tinggi utk kena...

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

semoga kembali sihat..

aremierulez/Amirul said...

bib..
thanks

INDRA QIRANA said...

semoga sembuh sepenuhnyer...

Penipu said...

pergh...lama gua tak nyinggah...
ko operation ke aritu nai...
da ok ke skrg?

dakchomey said...

omg...x taw cite pown..da sihat ke ni? harap cepat sembuh...

aremierulez/Amirul said...

penipu..
aku dah semakin sembuh sedikit demi sedikit..
eerr.. ko ni sape eh?

dakchomey...
alhamdulillah.. semakin sembuh..

Penipu said...

aku tongah

aremierulez/Amirul said...

penipu.. la.. ko ke.. apsal ko pakai nick penipu lak nih...

fairuz said...

kau syok sangat ke tulis pasal bola sampai lupa blog kau yang ni..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...