Belilah Novel Aku!!!!

Wednesday, February 15, 2012

Nazi dan Hitler

Sepupu aku ,Iqa, ada berkata yang kawannya akan datang sekali ketika kami sekeluarga mahu pergi bercuti ke Port Dickson. Tetapi akhirnya kawannya tidak dapat turut serta.


"Kenapa kawan Iqa tu tak jadi datang?"

"Entah. Dia kata dia ada hal pulak la, Abang Am" Panggilan aku dalam family adalah 'Abang Am'.

"Siapa nama dia?"

Nama dia Nazi."

"Nazi? Apa nama betul dia?"

"Nama betul dia Naziah."

"Oho... Cun tak?"

"Cun la."

"Kirim kat Nazi tu. Kata kat dia, Kalau dia Nazi, abang Am lah Hitler nya."

"...... Hitler tu apa, Abang am?"

Boleh tahan juga sepupu aku ni.

*Facepalm*

2 comments:

pinyu pjah said...

bro..leh x nk gelak..
hahahaha
adik spupu umur brape bro..
ko kene bg sokongan kat adik spupu suh blaja sejarah ag..he2

Amirul (aremierulez) said...

Pjah:

haha..

Dia dah besar panjang dah...

Sepupu aku tu dah baca dah netri ni. Naziah tu pun dah baca jugak.

Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...