Belilah Novel Aku!!!!

Tuesday, September 11, 2012

Profile Picture


Ada orang tanya aku: 

"Kau ni laki ke, perempuan? Kenapa pakai gambar perempuan jadi profile picture dekat Facebook dengan Twitter?"


Aku jawab balik:

"Kau pakai gambar kereta jadi profile picture, aku tak tanya pun kau ni manusia ke, ataupun transformers?"


Pada sesiapa yang tidak berkawan dengan aku di Facebook dan tidak follow aku di Twitter, inilah gambar perempuan yang aku gunakan sebagai profile picture aku:



Perempuan itu ialah Natasha Calis, yang melakonkan watak Emily dalam filem The Possession. Nak kata aku minat sangat dengan filem ini, tidaklah jugak. Cuma aku suka gambar ini. Aku suka scene ini.

Mungkin aku boleh letak jadi header blog ini satu hari nanti. 

4 comments:

Emma Amir said...

Mungkin diorang rasa nama Amirul itu adalah sangat 'girly'. LOL.

Anyway,
Jawapan tu mmg WIN!

Amirul (aremierulez) said...

Emma Amir:
Kalau AMira, logik juga kalau orang ingat aku ni perempuan

Myramerry said...

apsal lak tetiba nama aku jd mangsa...sungguh xpatut! .. :)

Amirul (aremierulez) said...

Amy:
Itu sebagai contoh aje la.... Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...