Belilah Novel Aku!!!!

Monday, February 23, 2015

Mini Cerpen #1

#1
"Yang... Boleh abang kahwin lain?"
"Boleh... Tapi langkah mayat saya dulu."
"Okay."
Si suami terus menikam isteri sampai mati


#2
"Jangan sombong sangat. Nanti kahwin dengan penagih."
"Memang saya nak kahwin dengan penagih pun. Penagih cinta saya."


#3
"Encik nak order apa?"
"Saya nak hati awak."
"Encik ni bodoh ke apa? Order makanlah. Takde masa aku nak layan romantik kau ni."


#4
"Awak makin cantik sekarang."
"Sebelum ni?"
"Cantik. Tapi perangai tak senonoh."


#5
"Kenapa emak tak bagi saya pakai tudung? Kan elok menutup aurat?"
"Engkau tu lelaki. Jadah apa nak pakai tudung."


#6
"Semalam saya mimpi kita berdua kahwin tau?"
"Sudah la, Faiz. Saya dah ada anak dua ni. Bila awak nak move on ni?"


#7
"Setakat pukul curi, boleh la! Cuba one-on-one."
"Kau marah siapa ni?"
"Triple H. Dia pukul curi The Rock tadi."


#8
"Kenapa saya call banyak kali, awak tak jawab?"
"Maaf, Encik Azman. Saya solat Jumaat tadi. Encik Azman tak solat ke?"


#9
"Baik abang cakap, siapa Rozita ni?"
"Kiah dah kenapa? Rozita tu kan madu awak. Awak lupa ke saya kahwin dua?"


#10
"Sudahlah. Jadikan ia ikhtibar untuk masa depan kau."
"Masa depan mendanya? Aku nak kena hukum gantung 2 jam lagi ni"


#11
"Jangan tinggalkan Kiah, bang! Jangan tinggalkan Kiah."
"Kiah dah kenapa ni? Abang nak pergi kerja la."
"Oh. Ok. Bye"


#12
Siapa kau? Doktor? Majistret? Artis?"
"Saya artis & majistret."
"Apa? Macam mana pulak tu?"
"Sebab saya Akim & The Majistret."


Friday, February 6, 2015

Jumpa Anda Semua Esok Di Pesta Buku Selangor



Sajalah aku nak ingatkan kamu semua.

Aku akan berada di Pesta Buku Selangor esok (Sabtu 7 Februari 2015) dari pukul 2 petang hingga 5 petang untuk sessi ramah mesra dan autograph.

Sesiapa yang masih belum beli novel aku, Kota Teroris: Zodiak, bolehlah beli esok dan mintak autograph dari aku.

Siapa yang dah beli tapi belum ada autograph, pun boleh datang bawak buku jumpa aku.

Kalau ada soalan nak soal ke, nak borak dengan aku ke, boleh saja jumpa esok.

Jumpa korang semua esok, insyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...